Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Daarom hebben we een aantal aanpassingen gedaan in het Assist Verzuim Systeem. Deze zorgen voor meer gebruiksvriendelijkheid en gebruiksgemak voor alle gebruikers.

De volgende aanpassingen zijn vanaf dinsdag 31 maart 2020 zichtbaar in het Assist Verzuim Systeem (AVS):

  • Als u bent ingelogd in het systeem en u gaat naar de verzuimpagina dan komt u vanaf nu automatisch op de ‘Ziekmeldingen’ pagina terecht.
  • Het mobiele telefoonnummer van uw medewerker wordt nu ook weergegeven in het medewerkersoverzicht.
  • De volgorde van de kolommen in het ziekmeldingen overzicht is aangepast om het overzichtelijker te maken.
  • De casemanager van een ziekmelding en de afdeling waarop de betreffende medewerker werkzaam is worden weergegeven in de lijst met ziekmeldingen.
  • De adresgegevens van uw medewerker worden getoond bij de ziekmelding.
  • De benaming ‘percentage ziek’ is aangepast naar ‘verzuimpercentage’.

Vragen?

Heeft u vragen over deze wijzigingen? Neem dan gerust contact op met de collega’s van het bedrijfsbureau. Zij helpen u door ons systeem.

U kunt ze bereiken via bedrijfsbureau@assistverzuim.nl of 0548 533 572

U kunt direct inloggen in het Assist Verzuim systeem of Eigen Regie Systeem door op de knop “Inloggen” rechtsboven te klikken.