Als werkgever en werknemer niet meer goed met elkaar overweg kunnen tijdens ziekte

Saar werkt als callcenter medewerker bij een callcenter. Ze is lelijk gevallen tijdens het volleyballen en heeft haar been gebroken. Ze kan nu niet naar het werk. Dat is een uur met de bus en eenmaal op kantoor moet ze een trap op. Haar werkgever vindt dat ze moet komen. Als je been gebroken is, kun je als callcenter medewerker toch gewoon je werk doen? Er is onenigheid. Geen conflict, maar de re-integratie loopt niet.

De situatie van Saar is slechts een voorbeeld van allerlei problemen die zich voordoen tijdens ziekte van een werknemer. En dat kan problemen opleveren.

Voor elke werkgever en werknemer die:

  • moeite heeft met het oplossen van lastige situaties met betrekking tot re-integratie;
  • zich wil laten ondersteunen door een professional die oog heeft voor alle belangen en de juiste richting geeft aan re-integratie;
  • inziet dat samenwerking in van belang is om te komen tot de beste resultaten.

Aanpak

Onze casemanager staat u en uw leidinggevenden bij met raad en daad wanneer u dat wilt

Wat het probleem met betrekking tot re-integratie, preventie of misschien zelf beëindiging van de arbeidsrelatie ook is, u kunt bij ons terecht. Zowel werkgever en werknemer wordt de juiste weg gewezen, want zo moet ‘t..

Uw contactpersoon

Arno Schoonderbeek

Arbodeskundige
06 1884 9285

Prijs

€ 385,- inclusief reiskosten en verslaglegging
€ 495,- inclusief reiskosten, verslaglegging en voorbespreking werkgever en werknemer

Prijzen zijn exclusief BTW

Een driegesprek inzetten?

Neem contact met me op!